Wednesday, March 23, 2011

Anwar ada ALIBI??

Bukan susah pun, anwar kan kata dia ada alibi dalam kes liwat tu. ambik la saksi2 tu jadi alibi dia.nurul izzah kan kata papa ada bersama keluarga. hasanudin kata anwar ada di rumah sebagai tetamu. wan azizah kata anwar tengah mesyuarat. kan semua tu alibi tu. hahaha...
suruh la karpal singh panggil geng2 ni jadi saksi...

yang kes seks ni pun dia kata dia ada alibi. waktu kejadian dia kata dia ada bersama keluarga, anak, cucu. apa nak heran. derang ni boleh jadi saksi dia. tubuhkan suruhanjaya diraja untuk siasat. puak2 ni kan suka dengan suruhanjaya diraja. buat je la satu. panggil semua pemimpin pembangkang, ngo jadi ahli...


Datuk eskay kata jam omega ada kat dia, anwar kata jam omega dia ada kat wan azizah.. suruh la wan azizah tunjuk jam tu..

buat satu press conference tunjuk segala bukti dan alibi. senang..

kalau susah sangat, sumpah muhabalah je. panggil eskay n anwar sambil disaksikan semua ulama2 pastu sumpah. kalau kata sumpah tu cara yahudi ka kristian ka, tunjuk dan ajar la macam mana nak bersumpah cara islam.

dr asri dah kata dah. panggil kedua-dua pihak pastu bersumpah. then tutup kes. tarik balik laporan polis. biar ALLAH orang islam yang tentukan.(lani ada Allah untuk bukan islam pulak).

itu cadangan aku ...